dag 29, mina ambitioner

Jani....När jag tagit stundenten ska ja börja me o leva livet typ, skaffa erfarenheter, och eftersom mitt mål här i livet är att komma till usa nångång är ja rejält sugen på aoupär. Tänk att få bo och jobba i usa ett år? Galet, jag är så sugen. Sen vill ja resa mycket, se världen, träffa människor av olika slag, o gärna bli kär i en mörk. Ja har nämligen en viss fetich för såna, hihi. Sen vill ja jobba mer, skaffa mer jobberfarenheter, med människor såklart och sen vill ja börja plugga. O så vill ja träffa en man såklart, gifta mig, fast inte för ung, nej ja måste hinna leva ordentligt innan ja skaffar familj. Men gifta mig ska jag, tillomed min morbror har berättat saker han ska ta med på mitt bröllopstal, haha! Och min syster, o min mamma. Hela tiden. Ja, det finns ju en del knäppheter o berätta om mig så det ser ja fram emot;) Sen vill ja ha 3 barn. FAST inte före 30! Men sen, så småningom ska jag även bli psykolog hihi. Så ska ja hamna till ro o rätta och bara leva livet med min familj. Men då måste ja ha de ja vill göra ogjort först (de ja vill gö på egenhand alltså), så ja verkligen får mig frid ;) Haha. Jag är galen. Men på ett ungefär iallafall, så ser det ut så just nu. Så det är väl i princip mina ambitioner för mitt liv.. Kan man säga så?

Självklart ska jag även besöka vänner inspelnings studion o sitta i deras café. Wow.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0