dag 4, vad jag ätit idag

Intresanta grejer detta!
Till frukost stoppa jag i mig 2 hela mackor, en med ost på och en med världens godaste korv eller vadfan det är, åt även pyttelite fil till det. I skolan stoppa jag i mig en mandarin och ett äpple mellan lektionerna eftersom dom är så långa och jag vill ha energi! Halv ett var det även lunch, då åt jag fisk och potatis! Med massa god gurka och sallad till det. Sen åt jag en mandarin till nyss. Mandariner är jul. Äter förövrigt inte lchf längre om ni inte visste, slutade där runt magsjukan för att få i mig nåt då överhuvudtaget och för att jag sen tappade matlusten helt och hållet tack vare lchf. Ingenting var gott längre, seriöst. Så mamma tvinga mig att börja. Dock är jag inte helt tillbaka till det vanliga då jag inte äter nåt med socker, inte synligt socker iaf, som liksom sylt, ketchup, mjölk och allt sånt, o godis självklart, tvärnej. Det enda undantaget är filen, som de kan finnas socker i liksom, och sen äter jag ju frukt. Men jag trappar fortf. ner på kolhydraterna. Äter mackor ibland, och potatis o ris äter jag. Men annars så försöker jag bara äta bra mat för magen! Och för vikten......Känner mig faktiskt ganska duktig! Och jag har verkligen börjat älska att träna, så kul!

Är det inte konstigt att jag kan äta ris och potatis, men absolut inte pasta? Min mage klarar verkligen inte makaroner av nåt slag. Blir så sjukt dålig. Hmm...
Men nu blire iväg till valsverket för shoooooooowtime! Pussss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0