dag 21, ett annat ögonblick

Ett annat ögonblick? Åh, det som va så svårt att välja ut. Men ett ögonblick, ett stort ögonblick, kan ju ha varit när jag tog min revanch, ja, när ja ställde mig framför hela min jävla skola och sjöng. Jag sjöng för första gången i mitt liv ensam, och jag gjorde det bra. Jag vågade, jag trotsade min rädsla, och nu, nu finns det ingenting jag inte klarar av längre. Jag har växt så. Otroligt mycket. Och jag visade allt att mig kan ingen knäcka, hur mycket folk än vill! SÅ ÖVERLEVER JAG FAKTISKT ÄNDÅ. Jag gjorde det mest läskigaste någonsin, efter den jobbigaste perioden någonsin, och jag fixade det. In your face.

Skulle ju lagt upp videon om ja faktiskt va så kaxig och nöjd som jag låter. Men det är jag inte.
Nöjd över min insats är jag, verkligen, jag är grym. Men sången. Ja. Tjabba.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0