dag 20, den här månaden

Den här va inge kul o skriva om. Min månad, ja, den har varit kaotisk, hektisk, gått extreemt fort, varit fantastisk, jätte underbar och bara huuur kul som helst! Som vanligt har ganska mycket hänt och förändrats. Jag har avslutat saker, jag har fixat saker, tagit tag i saker, jag har pluggat, jag har gått vidare mer eller mindre i livet (från de förflutna), jag har saknat, jag har gråtit (mindre än vanligtvis dock) och jag har skrattat så jag tappat luften. Sånt som man brukar? Haha. Jag har faktiskt lärt mig uppskatta livet mer och inte tryckt ner mig totalt i allt hemskt, utan försökt se framåt. Jag har haft besök av världens bästa, jag har umgåtts med världens bästa, jag har träffat gamla vänner, jag har njutit, jag har uppskattat min nya vardag, jag trivs extremt med nya vänner, jag har haft många myskvällar och mycket nytt har inträffat. Och jag skulle nog anse denhär månaden som en av dom bästa på väääääldigt länge, och inte blir de sämre för att det är julavslutning imorgon, ritz på tisdag, julafton och nyår kvar på månaden? Ja, det kan nog inte bli mycket annat än ännu bättre (peppar peppar...). Jag gillar mitt nya liv, mer eller mindre! Jag saknar dock väldigt många och jag har extrema smärtor inom mig. Men jag kämpar på ändå. Man kan ju inte åka tillbaka till det förflutna, trots allt. Men det finns så mycket, så mycket att sakna. Personer, som gjort livet lite extra bra, som har älskat och tyckt om, personer som gett lyckorus och som har hjälpt mig se och uppskatta det fina i livet. Fina människor som inte fattar det själv. Som jag bara vill sitta och krama på varje dag, och säga hur fina dom faktiskt är. Om ni bara kunde förstå. OM NI BARA KUNDE FÖRSTÅ, vad jävla lätt det vore då.....

Suddig, jag vet. Men jag är suddig, suddig och borta, dimmig och totalt bortsuddad........Åh, va tragiskt.
Tomten är ju iallafall söt. Hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0