dag 19, något jag ångrar

Något jag ångrar? Hm, jani. Sånt finns det väl en del av. Men liksom, det är inte så jätte mycket jag ångrar ändå, som jag verkligen grämar mig över, för jag brukar oftast tänka igenom saker ganska grundligt innan jag gör det, iallafall stora beslut, om ni fattar? Typ livsgällande saker osv, haha, ne men sånt, då tänker jag och försöker ta det bästa beslutet så jag sen inte ångrar mig och vet att det var för det bästa. Även om det var svårt.... Småsaker finns det väl mycket av som man ångrar, men de kan man ju ändå inte göra något åt? Gjort är gjort. Och en sak, en väldigt personlig sak, ångrar jag faktiskt. Ja, hade ja fått göra om det hade jag gjort det ogjort. Men det är heller ingenting som tynger mitt liv. Gjort är gjort och kan aldrig tas tillbaka. Och det är inget jag vill dela med mig av, så atte, intressantare än såhär blir det icke!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0