dag 12, vad jag har i min väska


Den här bebisen innehåller i princip allt mina vänner, utan att överdriva.
Alla skolsaker då först o främst, eftersom vi inte har några skåp (ENDA negativa med jensen!! dock har vi ju max 3 lektioner om dagen så det funkar ju....), så pennor o shit, block, böcker, miniräknare, och min lilla kalender såklart, hihi. Annars innehåller den sminkväska med allt mitt smink, ansiktskräm osånt, lypsyl (ALLTID), handkräm, parfym, hårnålar, plånbok, busskort, örhängen lite här o var, min möössa, tamponger osånt, och mitt paraply! Haha, kanske lite onödigt nu, men ni skulle bara veta hur många gånger det räddat mig! Sen lite annat skit som hörlurar (ingen bussresa utan dom<3), torrschampot också ja, magkatarrsmedicinen, alvedon, sinova, ja. gud. allt. finns. där. i. typ. Mitt usb också ja (har säkert glömt hälften)...Man blir lite galen av att bo på för många ställen.......Man måste ju va förberedd!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0