and now she's gone, for a while





(
När hon hämtade upp oss i paris <3)
Nu har hon åkt. Nu är hon i en helt annan världsdel. Nu är hon i djungeln. Nu är hon långt, långt bort från mig. Och inte förens om 3 månader får jag krama på henne igen.. Aj. Min fina, fina tjej. Jag gråter bara jag tänker på det, haha, känner mig nästan lite löjlig. Känns så konstigt, jag kan inte ens få kontakt med henne längre. Har ingen aning om hur hon har det, eller nånting. Och så kommer det va i 3 jäkla månader! Det är lite kosntigt efter att ha levt 10 meter från varandra hela livet liksom.. Och när hon var i paris en månad, då fick vi ju iallafall åka dit och träffa henne den femte veckan. Åh, nu kommer tårarna igen.. Jag är en sån mes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0