darling, it's gonna be you and me


Alltså känslan när ahlgrens bilar glassen kommer tillbaka till donken. Lyckan var obeskrivlig!
Förövrigt va de svinkul att ha idrott i en park med öppen mark o massa träd när åskan slog till, jag ville gråta. Och på tal om gråta, gårkvällen va tårfylld. Somnade halv ett med tårarna ända upp till, sängkanten! Fuck vad jobbigt det var att se moa stå där i trappen och vinka hejdå. Men vi ses snart igen, det hjälper mig. Det är ju så tungt, men gårkvällen kommer jag leva på så länge. Dom där lymlarna ger mig något som inte en enda jävel till här på jorden kan ge mig. Ni gör mig hel, utan att försöka låta klyschig.

Kommentarer
Postat av: Moa

Skojjar du??! Kommer de med den glassen NU??! Jag som väntat på den flera somrar i rad!!!

Och Elli, älskade du, du och din syster är bäst och finast i hela hela världen <3 <3 <3

2011-09-01 @ 22:39:40
URL: http://moacestmoi.wordpress.com
Postat av: elli

hahahahahahahhaha, gumman då!!:( tycker synd om dig........

du är finast och bäst i hela världen, love you!! och saknar dig redan.. <3

2011-09-03 @ 15:22:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0