a day will come when i'll shout victory


Ni kanske undrar vad jag gör där bakom trädet?
Själv undrar jag mest vart det långa tjocka håret went..

Vill inte riktigt sova, imorgonbitti väntar nya äventyr och jag är rädd. Missar dock första lektionen och det är okej. Är rastlös och irriterande, blir sån ibland....ofta... Vad gör ni? Hur mår ni? Ni suger på att kommentera, men det gör inget för jag är så generös o förgyller era dagar ändå, despite that. Lyssna på låten jag just la upp, världens bästa. Och haha en dag ska jag visa er något kul som medkommer med min magsjukdom, sickt. Stay tuned! Godnatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-09-09 @ 08:34:42
Postat av: Ps

Löve you lilla vän!

2011-09-09 @ 08:36:48
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0