Viktigt!!!

Cha Cha Bloggen!
Denise 'Nisse' Lindqvist Is in dah haus! Fick äran att gästblogga här hos Ellinora.blogg.se, Lucky me lixx.
Nej okej, skämt åsido, Nu ska vi ta en allvarlig diskussion om samhällets baksida och felaktiga normer, jag tänker dock inte spekulera vidare i hur Ellinor bryter mot normerna eller inte.*hosthost*.
He He He He, Jag har faktiskt inget intressant att skriva här och nu, men här sitter jag, Denise 'Nisse' Lindqvist, aka Ellinors äkta make.
Hmm, ja, ska nu skriva en ego-boost till Ellinors ära. Vilket kommer att bli mycket,mycket svårt. Nej vet ni vad, vi skiter i det med. Så nu återstår fortfarande mitt problem, vad FAN ska jag skriva här? Jag har all makt i världen att skriva EXAKT vad som helst, och då sinar min idébrunn!? Hallå liksoooom! Ellinor vill att jag ska skriva om hästar, då jag associerade till kvinnan som hade sex med en häst. Kvinnan i fråga hade alltså sex med en häst,på en scen, som en uppvisning. Kvinnan dog sedan av att hästen kom för hårt in i henne. Synd att världen miste en sådan intelligent människa och en sådan stor förebild. Jodå, det var allt för mig, jag hoppas att jag har berört Ellinors...få läsare med mina tankar och värderingar. TJINGELING.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0