au revoir beautiful paris

Hey guys! Kommer ni ihåg mig? Jag är hemma igen, från paris, ni vet........... Känns rätt sorgligt och det slog mig just, att min fina lilla semester med mina 2 favoriter faktiskt är över. Vi har träffat så himla mycket härligt folk, vi har sett så mycket fantastisk, vi har fått skratta tsm i en hel massa dagar, och detta är något jag aldrig kommer glömma. Jag skulle aldrig kunna förklara i ord, så i won't. Men bilder ifrån våran sista natt kommer! Vi var på en fancy club i väntan på att våran flygbuss skullle gå, 06.20. Så det vart en hel del dans (precis som natten innan) o ingen sömn. GUD SÅ SKOJ. Men ack så ont ja har, högklackat - dans - stå - vänta - hela natten/morgonen = död. Dusch o säng är varmt välkomna.








Kommentarer
Postat av: Moa

Åååååh,vad jag saknar allt redan... <3 TACK för att ni kom mina hjärtan!

2011-05-21 @ 22:29:33
URL: http://moacestmoi.wordpress.com
Postat av: elli

jag med mosa..jag med! tacka inte, det är VI som ska tacka. tack, älskling <3

2011-05-24 @ 21:44:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0