spending all these years putting my heart back togheter

MORSNING!
Vet ni vad jag upptäckte igår när ja satte på mig mina absolut favorit shorts? Dom passar inte längre. Och inte på samma sätt som alla andra kläder, att man är för stor. Nej, SHORTSEN är för stora! Jag har aldrig varit med om liknande. Dom ser ut som en sopsäck på mig. Första gången ja själv kunde se att ja faktiskt gått ner i vikt. Haha! Förra sommaren satt dom ju perfekt. Även om det såklart är kul, så är ja så jäkla ledsen. Ja älskar ju dom shortsen. Men ja ska visa er, bara för det ser så kul ut! Haha.
Förra våren:


Och nu:


Hahaha, seriöst????? Ser ju fan inte ens ut som samma....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0