lackar bulllllaar

Fan vad irriterad jag blir..............Skulle äntligen beställa hem den där iPhonen (hihihi), oså bara knövlar allt. Och jag med mitt tålamod får damp. DAMP! Åh, äh.. Ja o pappa körde iaf bil, o ja drog ut lite på vägarna och va så jäääkla bra!! O nuu ska ja sova här, hela veckan. Är irriterad på allt. Men vi beställer hem den där phonen imorgon istället. Jag är sur, och förbannad. (Inte bara pga telen hahaha, jobbig dag bara!!) Men SUR är vad jag är! Ska skölja ur min hårinpackning. Mitt hår mår inge bra. Puss!


Min mamma är faktiskt den allra bästa!!!! ÄLSKAR HENNE!!!!!
Och hennes sällsynta stördhet är vad som gör henne så sjukt unik och bra ;) Ho är otroli!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0