i'm back!

HALLELUJA! Bloggen är igång igen. Men det är allt tack vare ps det, haha, seriöst, TACK unge!!! Och det är hon som ska ha äran för nya designen också. Tack igen, min räddare! Har känt mig handikappad............
Men nu mår ja illa, så ska sova, missar min sovmorgon till halv ett imorgon o börjar 8.15 ist pga engelska nationella. Jippi! Har även spanska nationella. Drömdagen. Annars har denna dag varit SUPER, bra väder, bra vänner, lätta sommarkläder. Åh. Och bilkörning! Jag är grym. Och jag åker till paris på lördag. Kan inte fatta att ja ska få vara med mina 2 bästa i en hel jävla vecka i självaste paris! Jag tror ja drömmer.

Mår bra. Bra. Bra. Bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0