if you ask, you know i'll take you back

Jag vaknade efter drygt 10 timmars sömn och var huuuuur trött som helst. Mamma blev överlycklig. Jaha? Haha. Nej men hon sa att min trötthet visar att jag slappnar av. Jag går ju på högvarv jämt! Blä. Aja, men då nu när ja väl är avslappnad är de ju lika bra ja sover bort de trötta då. Så, zzZzz. Haha ja gillar livet. En liten pojke sa till mig igår att ja var fin. Då blev jag glad! Och jag fyller år om 8 dagar, och om 9 dagar ska ja mysa med massa älsklingar. Åh.

Haha hittade en bild från vintern 2009. Söt tjej! O inte fasen visste ja att ja målade ögonbrynen redan då....
O mössan har ja gjort själv ;) kondom-mössan, döpte mina vänner den till. Aldrig använd. Haha.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0