sol gör mig glaaad

Tjena! Jag lever, trots förkyldning och trötthet. Har inge lust med datorn alls men tänkte svänga förbi.
Igår skulle ja impa på min spanska lärare o gör skitsnygg entré i lärar rummet o ba "hola amigos!" MM, hej grabbar betyder det, o inte en enda grabb fanns där inne. IG på mig. Sen idag på matte uppgift gjorde min grupp bort oss lite, vi sitter o mäter en barbie (fråga inte), inser att något står på tok när barbiens midja är 3 cm o halsen 4..Man bara, jaha, här har vi mätt på fel sida av måttbandet o fått fram tum. Kul, allt blev fel. Annars har jenny o ja käkat baugette efter skolan - innan hennes dans, o sen va ja ute på långpromenad med virre. Det var blåsigt, men gött! Nu äre cougar town o jag mot världen. Vi hörs! Puss.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0