snart 17e mars, världens bästa dag!! ja svär

Fyfasen vilken bra dag jag har haft. Har varit fläng som få o skrattat på tå. Haha skoja. Men kul har ja haft!! I skolan snackar ja om då såklart. Vi hade även medelgympa på friskis och svettis på idrotten, så jäkla kul! Haha. Sen drog ja mig till kören. Och nu är jag D Ö D. Ska ta en dusch o sova! Vill ju va pigg till imorgon, fredag och söndag. Pjuh, ja kommer dö. Men förhoppningsvis blir ja inte ensam hela eftermiddagen imorgon iaf, för mamma har tydligen fixat någonting? Jorunn skulle komma o hämta mig, vi får se va som sker!
Jag kommer iaf inte få träffa min pappa på hela dagen, vilket har lett till 3 gråtstunder bara ikväll. Ni anar inte vad ont det gör. Hade vi alla bott i huset hade ja iaf hunnit sett honom ett tag! cry bitch. Mina föräldrar ska alltså gratta mig på 2 olika håll, på olika dagar, för första gången i mitt liv. ouch. Det gör ont mina vänner. Förra året var vi iaf tillsammans ändå. Och ja kommer aldrig move on, hm. Men jag ska sluta skriva, jäklar va ja maler. PUSS!

Min gosa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0