i'm born this way

Livet börjat återvända efter massa sömn, kuratorbesök, klippning, lite shopping, syster och god natt. Även denna dag har varit värd. Mina kompisar är goa och jag har varit överenergisk, förutom när vår lärare tröga...Annars så! Tog en fika också efter skolan med godingar. Drog även igenom stan här hemma när ja sprang hem, för att köpa torrschampoo och fick med mig 4 nagelack. Wop wop. O nu äre dags för myys med hela familjen, richard och massa taco resten av kvällen. Jag har fantastiska vänner och en fantastisk familj. Mmmmmmmm. Jag är glad.

Nya byxer! Dåliga bilder, men mobilkameran är cp :( o skinnjackan ÄR PÅ!!

Anton fyller även år idag, o gulliga klasskompisar som ja har så firades han lite smått.


Mina godingar!! Nu möjser vi. Pussss, ha en bra fredagkväll!!
O andra köp orkar ja inte fota.... Hihi, herrra

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0