i wanna have a good time

Skön dag. Slapp dag. Härlig dag. Solig dag. Glad dag. Familjen är här. Parisresa bokad, med dom 2 bästa i maj! OCH det är helg. Kan det bli bättre? NÄ. Funderar också på att ta helgen off från blogg och dator överhuvudtaget och isåfall hörs vi på söndag, eller måndag. Helgen kommer bestå av kalasfirande och (kanske) födelsedagsfest för syster. Med andra ord har jag och göra. Men framför allt ska jag vila, trodde mitt huvud skulle sprängas imorse o näsan är igentäppt - tack för alvedon! Jag är seg. Men ändå så lycklig. M-m. Vår! Men vi hörs kåmpisar. Puss!!! (Jag har iaf kämpat varje dag i veckan o de förtjänas en eloge!)


Kul att mamma har kul iaf!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0