hejhejhejhejhejhejhej o hemskt mycket hej

Jag är död.död.död.död. efter en dag i skolan. Hade dock bara 3 föreläsningar, 3 timmars hål och 2 timmars turneringar. Mitt lag vann för bästa hejningsramsa! Wop wop. Jenny, hanna o jag åt även på la baugette (nya hängstället, he-he) eftersom maten smaka bajs. Men kul har dagen varit! Det kosta mig bara all lilla energi ja hade. Puh. Men ja älskar mina skolkompisar, haha! Igår då, så kom emelie o rich förbi deppiga-elli med en uppmuntran-milkshake o va sådär goa ba dom kan. Jag blev så glad! Sen kom saknade annsi, vi prata, tog ikapp allt missat, handlade, lagade taco, skrattade åt björn gustavsson o sen sov hon bredvid mig hela natten o åt frukost med mig. Jag är lycklig. O nu (efter jäkla massa jobbsökande) återstår glee och sova.
Puss på er sötnötter!







BENJAMIN, kanonkul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0