17e mars <3<3<3<3

Mmmm, vilken bra dag jag har haft. Jag har skrattat så tårarna runnit. Jag har ätit lunch med hanna på la baugette, pga hannas utslag och mina kväljningar, haha! Och jenny köpte present till mig sen :( ÅH. Jätte fina örhängen och en chailatte! Vilken underbar tjej! Hon vet allt hur man får mig på fall ;) Hihi. Jag har ju fått maaaassa fina sms och samtal. Och jag blir lika rörd för varje gång. Ni är fantastiska, fantastiska!!! Och gissa vem som satt hemma i min soffa när ja kom hem från massage då? JO PAPPSEN!! Hihi, han svängde förbi. O nu väntar jag bara på syrran och richard och sen fortsätter vi imorgon! PUSS godingar!

Ni är bäst!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0