when you got it, got it good

Har haft en otroligt bra dag! Träffat syrran, kört bil, träffat knäppgökar och den värsta knäppgöken av alla, annsi! Vi tänkte dra ett nakenbad hemma hos hennes bror vid deras gömda sjö, haha, men ingen kunde skjutsa oss så vi la oss framför en rulle ist. Min låtsas fru, tror aldrig ja sett en sämre film!

Imorgon är de upp och iväg på vallas skolavslutning, mest för att det är lite sådär lagomt nostalgiskt, och framförallt för att jag vill påminna mig själv om att jag slipper skiten... Sen om ja skulle råka stöta på en o annan lärare, o kanske tillomed min gamla kurator så skulle de ju inte heller slå helt fel!

GODNATT!

Pappa säger förövrigt att han tycker att jag är en riktig talang när de gäller bilkörning. Snacka om glad jag blev. Tog mig ju faktiskt ut på riktiga vägar idag! Wohoo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0