wanna be your lover, not your fucking mother

Hello babes!
Livet började återvända lite i eftermiddas! Dog dock efter promenaden, MEN, lite vila och lite mat gjorde susen. Typ. Orkade iaf springa upp på stan och möta upp syrran för lite födelsedagspresent köpande ;) hmmm, undra vem som fyller snart?! Fick iallafall med mig lite eget hem! Coolt när man egentlien inte har pengar osv? Men innan ni får se de måste jag bara visa va sexig jag är. Helt sjukt.


Killmagneten.nu!

Haha, "maaatte, ska vi inte gå snaaaaart??"

Lite sommarfräscht!

Oså ett par dojor! Träffade ju på morsan och fick mig ett par skor också ja...Haha, gose hon! Vi gick sen till som hemma och köpte oss god mat och möös :)

Men nu ska ja ta mitt pick o pack o dra o sova hos syrran! Puss

Kommentarer
Postat av: Moa

Elli va pinsamt men vem är det som fyller? :O

2011-06-23 @ 23:41:56
URL: http://moacestmoi.wordpress.com
Postat av: elli

hhaha, det är ps! ;)

2011-06-24 @ 15:25:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0