everyday and every night

Hello friends.
Gårdagen bestod av fotboll, godis på torget samtidigt som våra killkompisar spelade fotboll haha, lite övningskörning och sen kom dawi, larsson och pasma o gjorde mig o ps sällskap medan vi lagade mat. Sen fortsatte vi kvällen med kubb och hade en allmänt trevlig afton! Vi cyklade genom hela dfs också. De va längesen ja skratta så mycket.

Imorse vaknade jag av att ps fick panik, både över att hon råka klicka bort ett samtal och för att klockan va kvart i tolv, hon va nog inte riktigt vaken. Längesen ja vakna vid den tiden känner jag, måste betyda att jag hittat tillbaka till dygnsrytmen ;) Sen tog vi en chill morgon och gick ner o köpte jordgubbar hos david!

Nu har jag ätit kladdkaka, så ja tänkte ta en promenad och sen sova o vila upp mig inför ännu en jobbvecka! Puss!



Haha....

David ville lära sig o plinka lite!

NÅGON gömde vårt godis............


Och ps ba whaaaaaaaat?



He-he.


Soommar, soooooommar och...............regn

Och kolla va ja ska beställa hem rååååååå! Rosa i all ära!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0