senaste dagarna, i bild!
























Jag har mått så bra, jag har skrattat så, jag har varit glad och varit otroligt upprymd av härliga människors närhet. Jag är så jävla glad för ett underbart avslut med världens bästa klass, inför sommaren!! Och jag är så tacksam för att jag har fått så många fina nya vänner. Jag saknar dom redan så de gör ont. Jag är så tacksam för att dom har fått in mig på nya spår... Och sist men inte minst har jag njuuutit så sjukt mycket av att få tittat när mina fina vänner både gått på bal och tagit studenten! Mina kinder har nästan spruckit av glädje. Och alla mysiga kramar jag fått, och alla saknade jag träffade igår. Åh.
Så, sommaren, vad har du nu att bjuda på? som slår allt detta...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0