suuunday

När man inte har något att göra, så får man göra sig något att göra. Haha, vi drog till en fest igår, vi vände i dörrn. Vi gjorde oss eget skoj och jag skratta så mycket så jag skrämde mig själv, och vi gjorde verkligen absolut inte ett skit! Vi tog massa promenader. Men sen avslutades kvällen typ sovandes i davids kök, insåg att ja hållit igång i 13 timmar i sträck, och allt gående hade gett mig blåsor under fötterna. Men imorse va de bara upp o ut o gå igen! La mig en stund i solen först tills ja va tvungen att inse att solen faktiskt inte va framme.....Moa och jag tog en lång sväng. Hon som sa åt mig i min dröm att fixa finnkräm. Haha! Hejdå, nu ska ja ta't lugnt tills de blir futttböll. Puss!

Fina du!

Goa farmor ulla-britt!





Hahahahaha, sötisarna.

Haha, sur kille! Han fick rida på min rygg tillslut. De gick inte så bra, he-he.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0