I let the bad ones in and the good ones go

Gårdagen var en gråta, prata, kramas dag. Huvudvärken var inte snäll och morgonen började under en blöt handduk och massa alvedon. Och dagen avslutades sen med en elli som stod och boxades och grät/gapflabba med sin mor. Men ni ska veta, att det är tack vare jorunn som så mycket är så mycket bättre nu. Älskar henne. Älskar hennes kramar. Hon gör livet mer värt att leva!

Idag blev jag hemskickad från jobbet, haha, mitt huvud hänger fortfarande inte med och utan att ens berätta det för "kollegorna" sa dom åt mig att gå hem o vila. Min handledare kramade bara om mig och sa att dom var så nöjda med mig och att dom 2 timmarna ja missade inte kommer räknas bort. Alltså........ÅH! Jag förstår inte att jag förtjänar något så bra.

Dagens planer är nu avbokade och det blir en promenad och hyra film kväll med mor. Mer än så orkar jag inte. Men det är 4 lediga dagar som är framför mig och jag ska samla massa nya krafter. Puss på er!

Önskar så att jag hade den där orken, som jag en gång hade.
Och den där magen, som inte växer till en ballong så fort något är snett (vilket är dagligen!) Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0