"Du är bra ellinor"

Hejsansvejsan!
Sorry för kass uppdatering, men har haft fullt upp. Midsommarkvällen var inte bra och ni får leva i ovisshet om den. Hade iallafall nattgäster som jag spenderade gårdagens förmiddag med, och när båda åkt hoppade jag i bilen med mina andra vänner ut till torp.

Så, dags att ta fram den där otroligt kristna sidan i elli:

Ni som missar såna här grejer, jag tycker på riktigt synd om er. Jag kan inte ens beskriva känslan. Men dessa umgängen, dessa sånger, dessa predikningar.
Sen alla gooa människor man stöter på, som man antingen lärt känna på dessa läger, eller bara dom där ansiktena man tycker så mycket om, som alltid är i närheten egentligen men som man alldeles för sällan ser. Alla vaarma kramar. Hela atmosfären!! Och när kära fina syssling kommer och frågar om han får be för mig, väcker känslor i mig, säger så sjukt bra saker att man bara börjar gråta. Och sen kramas. Och framförallt hur trygg och lugn jag känner mig, jag bara slappnar av, inga krav, inga omständiga knövel, utan det är bara att vara som gäller.
Jag älskar såna där kvällar. Jag älskar allt som har att göra med dom! Och jag älskar människorna. Sen att vi fick lyssna på en konsert med sexiga svettiga otroligt bra sjungande norrmän, var ju inte direkt ett minus! Att bara stå där och dansa med mosa, och skratta! Åh.
Och att jag lyckades få gratis mat, som jag tålde, ja, tur att man har lite kontakter ibland! Haha.

Här kommer iaf lite bilder från ps och ellis midsommar!



Vi rakade benen lite.






Sen någon bild från gårdagen!



Älskade fina vänner! Bilder säger mer än tusen ord.

Mer än så får ni inte för nu! Men jag har ju en världsbäst vän som fyller år idag så ett inlägg med lite skojbilder får ni väl ;) Men först: dags att hoppa upp ur sängen och förbereda!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0