det är så lätt att glömma bort sig själv mitt i stormen

Gårkvällen var guld, guld, guld. Så mycket mys så det nästan är orimligt!
Idag är jag bara så fruktansvärt trött och trots det tog jag en långpromenad och håller nu på att göra iordning mig för en fullspäckad dag. Får se hur pass jag kommer överleva. Men det återstår att se! Snart dags för fotboll. Puss!

"Jag har köpt en liten present till dig för att du klarat första året på gymnasiet så bra, och för att du är värd det bara " Och så har min underbara underbara vän köpt örhängena ja så länge trånat efter. De va de finaste jag fått, allt i ett, både paketet och dom så fina orden.........Tusen tack min bästa mos!

Kommentarer
Postat av: Moa

Du förtjäna det Elligos! <3

2011-06-18 @ 17:18:56
URL: http://moacestmoi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0