av alla tiotusentals vilsna själar, är jag bara en

Ja ni vet när man har lov, och hittar på saker ist för att va deppig över att ingenting händer, då prioriterar man ju inte direkt datorn va. Jag har iaf haft en bra dag och en mysig kväll igår! Mamma och jag hyrde trassel, så sjukt bra!! Haha. Imorse fick jag frukost på sängen, och drog sen till öret med pean. Vi tog hand om oss lite genom att slita ut oss totalt, och prata bekymmer. Bra kombination! Jag drog sen vidare på grill hos grillrilly. Det var, intressant. Såg sedan Shutter island, fuck vad komplicerad. Ja, detta va ju kortfattat och innehållsrikt ;) Imorgon kommer syrran på tidig lunch och sen drar jag ett besök på jobbet som väntas på onsdag! Kan bil spännande. Ha en god natt kära vänner, o puss på er!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0