nu kan du få mig så lätt

Åh, jag har så mycket på hjärtat. Och varför är jag uppe nu? Mm...Tänker börja med att berätta att jag hade en fruktansvärt mysig kväll med 4 underbara tjejer igår. 3 barndomsvänner och 1 vän som bara kom att bli något alldeles extra i mitt liv. Mina 4 halvor skulle man kunna säga. Vi åt, prata, skratta, och dansade! Haha, huset för oss själva, fullt ös!!

2 av dom sov sen med mig och imorse när vi vakna (en skulle jobba och en hade ett ärende), så säger syster:
- Emmelie du prata i sömnen inatt. (Ingen blev väl särskilt förvånad) Men sen bara:
- Ellinor va du vaken?
- Va, nä?
- Nä, för du svarade.

Haha, fy fasen va vi garva. Emmelie hade legat och babblat på nåt konstigt språk (som vanligt) och jag hade intressant lyssnat på henne och hängt på, jag dör!

Sen var jag och syrran påväg till bussen och blir upplockade av världens bästa grannar, och blir avsläppta vid putte.i.parken. JAG DÖÖR! IMORGON SMÄLLER DET! Blir bajsnödigt nervös bara av tanken. Puh. Omg. Längtar!!! Pirrrripirrrrrrrrrrrrri!








Det är all in eller ingenting!!!!!!!!!! SA JAG!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0