thought that i was the exception

Puh, jag hinner inte andas! Men hej! Ville bara svänga förbi o berätta att hela gårdagen och kvällen och imorse var så hilma bra, hanna är så himla bra, och hennes familj är så himla goa. Allt var så bra, jag har mått så bra. Det som kanske inte var så himla bra va att vi nocka huvuna i sömnen inatt och det gjorde lite ont idag. Haha! Men fy, jag har trivits som fisken i vattnet, jag hann dock inte mer än hem o ut på promenad så ska vi iväg igen! Det är nämligen grillkväll hos grannen, hela min familj plus hela min andrafamilj. KAN DE BLI BÄTTRE?!?!?!? Nä. Enda nackdelen är väl att jag inte hunnit börja packa alls än, och imorgon förmiddag åker vi och ikväll ska jag få med mig packningen till mamma (eftersom alla kläder är här). Menmen, haha! Pusss





Imorse kom vi på att göra körsbärskräm också, eller spottkräm, hehe, och GUD va gott de va! Testa! Nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0