jag är så hög jag kunde dö

Idag mår jag som en bajskorv. Seriöst. Bad mitt i kalla natten (2 nätter i rad) + 2 långpromenader på mindre än ett dygn med en hals som inte gillar att leva och ett huvud som inte hänger med. Haha, jag får väl skylla mig själv! Skulle egentligen åkt ut till addes sommarstuga idag osv men så blidde inte fallet men jag kanske hamnar hemma hos min syster med hennes kompisar ikväll om jag orkar. Annars ska jag nog sova lite........Jag orkar inte va dålig längre! :( Tycker extremt synd om mig själv. Haha. Jag är inte van vid att ligga still såhär mycket!! Missar fotbollen gör jag med...Idag är jag en glad tjej!

Adele, i love you!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0