You must love life, right?

Åh, ni vet, när man är så trött så man bara orkar ingenting. Jag har inte ens lust till att ta på mig vettiga kläder om dagarna. Jag vill mysa och sooova. Jag förstår inte, för även om jag har en viss trötthet i bagaget så kan ja ju va pigg ändå, iaf hyffsat, men liksom, det GÅR inte när vi börjar 8, allvarligt. Det är sjukt. Hela jag blir annorlunda. För eftersom min stadsbuss går tio i sju, måste ja upp tio i sex, o eftersom ja har problem att komma upp så ringer klockan 5. FEM!!!! Hela kroppen bara neeeeej. Ja, de är det som är det fina när man börjar halv 1. Då är jag iaf människa. Men vad gör man? Det spelar ju ingen roll vilken tid jag somnar liksom, det har bara att göra med när ja ska upp känns det som. Skulle kunna lägga mig fem på kvällen, och ändå! Åh, va trött jag blir. Hahahah, ja, trött blir jag ju. Fast den enorma tröttheten kmr på kvällarna, så det går ändå i skolan. JA JA BEHÖVER BARA "PRATA" LITE OM DET. Hehe. Ja, och dessutom blir magen hundra gånger besvärligare när ja ska upp tidigt, o det gör ju inte direkt humöret bättre. Hahha, dör.

Jag: "Vad är för fel om man har ont i precis hela kroppen?"
Jenny: "man är trött, schleeeten, OCH MAN STRESSAR FÖR MYCKET!!!!!"
Jag trodde jag skulle avlida för en sekund.
"Och man är inte frisk, och sjuk!!!" Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0