yesterday is a good day

Jag bara, åh, gårdagen var så sjukt bra. Alltså, på så himla många olika sätt. Självklart innehöll den väl lite dalar, men jäklar vad jag har skrattat. O fikat med tjejerja, åh, jennifer drog dock tidigare så vi andra 3 satt kvar och babbla i evigheter, hanna, jenny och jag. Det var så himla värt. Och vad fina dom är. Sjukt. Och sen, ist för att åka fram o tillbaka följde ja me jenny o hennes mamma lite på stan. Tills hennes mamma skulle iväg. Och då, lite sådär hipp som happ skulle vi möta upp jonas. Och det tog bara en evighet, hhahahaha. Men sen stack vi o käka vi 3, ja behövde ju mat innan bion. O så jäkla mys va det. Jag kan ju inte direkt säga att jenny o jonas kom dåligt överrens heller. Haha, skitungar! Och sen inväntade vi emlan eftersom vi skulle se preimären på filmen, Borlesque, hon o ja, o den va så SJUKT grym. Sen avslutade vi kvällen hemma hos henne o målade naglarna o åt piggelin. Haha! Ja, gårdagen, med massa fina, kommer jag leva på länge...Min syster är den bästa i världen!! <3 Och vi får se när ja drar hemåt igen. Men ha de bäst sålänge! Puss pussgurkor! Lite bilder kmr sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0