don't try to break me, we both know you're better than that

Jag är duktig. Men nu är jag trött. Mamma är inte hemma, alldeles ensam. Det gillar jag inte. Jag saknar min mamma, hon är borta jämt. Men imorgon, andra bullar, ja, massa andra, för efter skolan ska ja fika med mina egna töser, sen på kvällen vankas bio med min fina storasyster på en premiär i öret. Det gillar vi. Sen blire mys. Vi lär inte höras mycket. Men jag finns på mobilen om ni typ bara vill höra min röst eller så. Nu vill ja dock inte gå, gillar inte att sova ensam hemma. Tror typ det är slutet på mitt liv. Liksom, tänk om ja blir mördad? Nja... Vänner får hjälpa mig. Och ni är jävligt söta. Godnatt!

Och KOLLA, i vissa vinklar kan man faktiskt ana nåt! Men ja erkänner liksom, hallå, vart tog muskeln vägen? den va ju mycket större häromdan............JU, ja svär
Amanda Nordström, hon, hon är en pärla hon, BTW.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0