hejsansvejsan

Hallå! Jag lever, och mår..Bra! Har så jäkla ont i magen och halsen bara. Men igår spenderade jag eftermiddan hos syrran där vi käka pizza, lättade på ångest. Sov gjorde vi också, eftersom vi va så sjukt trötta. Så de va slappslapp som gällde där ja. Sen hämtade mammsen mig så åkte hon o ja till mormor där småkusinerna befann sig. Åh vad jag älskar dom. Vi lekte kurragömma, myste och bara hade det bäst. Det finns inga gulligare ungar än dom, mina änglar! Sen när ja kom hem satt ja uppe halva natten - jäkligt onödigt! Men med fint sällskap från alla håll såklart. Och imorse vare promenix med mosen o ollie igen! Det var gött. Och jag lättade på ännu mer ångest. Så! Nu väntar jag bara på att hela familjen ska bli samlad, för pappa har bjudit oss alla på lunch. Så idag blir en skön hemmadag. Precis vad jag behöver. O nu ska ja lägga mig o kolla vänner o fila naglarna medans ja väntar ;) fick ju faktiskt värsta fil-setet av mamma i julklapp ja måste inviga! så, puss!!


Ja gillar (orkar inte ta andra) cambilder, o min nya mysdräkt. Så ni får stå ut;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0