I'M SO HAPPY I COULD SING

Jag är så jäkla glad. Ja, idag är jag så jäkla glad. Dagen har bara varit helt awesome och det gör mig helt lyrisk! Och jenny är en fantastisk människa. Bara så ni vet. Hon är guld! Och hon mötte upp mig imorse innan skolan, så tvingade ja med henne till ur&penn, eftersom att jag har velat ha en klocka där i typ ett år men alltid haft missflyt och aldrig fått den, oftast för att den inte funnits kvar typ. Och in går vi oså ba "50% rea på alla klockor", o ja ba springer till hyllan, och HALLELUJA, där är den! Ingen tvekan, den va min. Sen står vi i kassan, o hon i kassan ba "åååh, vilken SNYGG ring du har! (ropar på sin kollega), kolla hennes ring! vart har du hittat den?" (anna, den ja fått av dig<3). Och sen bara "du passade verkligen jätteeebra i den! ja..". Och ja höll på att dö vilken fin människa! Det är inte ofta man bemöts så, men shit, när man väl gör det alltså.....Sen hade vi en lektion i skolan, med bara introduktion. O när vi slutat drog ja med jenka på stan för att hon skulle få fika med mig sen ;) Hihi. Vi köpte nya block osv...O gick till java och fika och bara mös. Jenny är så ofattbart fascinerande!! Oh maa gådd. Sen efter vårat avsked, på den proppfulla bussen hem, sitter paulina längst bak. Men platsen vid henne va inte ledig så ja satt mig mittemot, o då säger han som satt bredvid henne (när han märkte att vi kände varan) "jaha, men ska vi byta plats så kan du sitta här?" AW!! Ibland är människor bara så fina...Osen har jag insett vad otroligt mycket jag ändå har "läkt" under höstterminen, o de får mig att bli så lycklig. Det finns visst hopp även för mig! ja, jag är glad idag.
Och ps. Att tjata lönar sig! Jag har äntligen lyckats övertyga jenny att ta sig till kga/dfs ;) hon som hatar det! wiho, ja äger! Ds.


Hittade lite fynd på rean också! hihi. Eller ja......
Men nu you guys lär ni inte höra mer från mig förns imorgonkväll! Slutar inte förns fem, och mamma ska ha internetet nu ikväll så ja ska passa på att fixa på rummet, bada, se på vänner och sova! Så PUSS på er tills dess!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0