ursäkta MIG

Förlåt för att jag är så konstig. ÄR SÅ TRÖTT PÅ MIN DESIGN BTW, dags att kalla på jonas............
The blind side, har ni inte sett den filmen? SE den, annars får ni smäll. FYFAN vad värd film.
MOA, du skulle älska den, om du inte redan sett den.
Hejdå. Ja är sur, har nåt fel. Puss, vänner time!

En gång då va vi små, ja vill va såndär igen. Ja vill leka grisrymdskepp med min bästavän david igen.
Ja vill sitta där på trappen o äta glass igen, och bara va liten. Nu är den där trappen bara ond, senast ja satt på den iaf. Drama drama.

Kommentarer
Postat av: Moa

JAG HAR SETT DEN, tror jag :O Fast den känns lite suddig, typ...

Och va jättesöta ni var och är!

2011-01-07 @ 13:53:35
URL: http://moacestmoi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0