life is a flower

Hej vänner! Jag skickade just iväg min uppsats *gulp*. Jag gjorde klart den i förmiddags innan ja o mamma tog bussen till pappa. Men pappa o moa va tvungna att läsa igenom den o anmärka lite o godkänna den innan ja kunde skicka iväg den! Haha. Hoppas hoppas hoppas. Ja har en klump i magen. Men nu kan ja iaf släppa allt plugg och bara njuta av min lilla semester! G Ö T T  M O S! Mamma lämnar iaf hunden hos mormor nu, moa o ja har handlat det sista, ja har pluggat klart och ska snart sätta fot mot min andra granne, sandra, där moa o ja ska mysa ikväll. Men inte för länge! För 11 imorgon åker vi och ja måste hinna packa också, hihi oupsi. Men mysa till max ska ja göra. Oså bara en liten not till mig själv, DU HAR GJORT ALLT DU KUNNAT NU. Nu har du gett precis allt. Och räcker inte det, så okej. Fine. Världen går inte under! Bra, tack för den ellinor :) Nu ska ja börja njuta av live.

PUSS PÅ ER!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0