jag ska dansa fastän hjärtat brister

Hej bloggen! Haha, skoja......Men hej!
Igårkväll efter en massa bråk och en övertrött elli som grät för allting sprang hon iväg 100m bort till sin bästavän. Guuuuuuud vad jag kände att ja saknat henne, och guuud vad fin hon är!! Och vilka snack vi har, haha. Vi planerade att se film, hehe, men som vanligt satt vi o prata hela tiden ist. Brukar bli så för oss! Men det gillar jag, det är så vi. Och fytusan vad jag älskar den kvinnan. FYTUSAN. Tack för att du finns pussunge... Och idag står det packning, packning och packning på schemat. För det är dags att fara till mamma. Och en måltid med hela familjen ska även bli av! Vi har inte setts tillsammans sen i julas tror jag. KONSTIGT tänker ni, era föräldrar är ju skilda. Men nä, inte än! Dom har bara flyttat isär. Hehe! Vi är faktiskt väldigt viktiga för varandra ändå.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0