jag är duktig numera!

Hej gullepajer....Jag har lite mycket i veckan, därav kmr ja nog va rätt kass på bloggnings fronten. Men ja örker inte..Men kanske måste ta eftermiddan off imorn och ba slappa, om ja ska orka fortsätta leva vill säga. Men annars drar ja till kören! Vi får se. Hursomhaver, så har ja varit i skolan idag, sen drog ja direkt iväg till sjukhuse o träffa min nya dietist. Det kändes asbra och vi ska komma underfund med mina magproblem. Att jag har IBS är ju dock i princip redan framställt. Men nu ska vi ta bort laktos ett tag framöver för att se om det hjälper något. Jag kan nämligen ha sår i tarmen vilket gör att jag blir lite känsligare mot laktos, även om proverna visar annat. Så vi får se! Så ja ska lämna in ett intyg till mattanerna i skolan, för där är det minsann ingen ordning. Haha. Inte bra för ellis mage! Jag drog mig sen iaf vidare på träning, trodde det var slutet på mitt liv...Men ÅH gud va underbart! Och nu väntar ja på att  få skölja ur min hårinpackning så ja kan få slå på vänner o sova. Somnade ju halv nio igår, haha! Jag är trött. Att gå upp kvart i sex är inget för morgontrötta elli minsann, men imorgon kan ja åka åtta istället för sju iaf, HAPPY. Hatar nya schemat... Men Puss gullesnuttar, vi hörs!

Förövrigt vill jag bara påpeka att ni busschaufförer som fan inte ens kan prata för ni är så sura!! NI HAR JOBBAT FÖR LÄNGE!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0