i care but i'm worthless. i'm lost but i'm hopefull, baby

Hejsan på er era knölar! Jag somnade elva igår, tro't eller ej, men ja blir trött when i have a cold. Fast iofs är ja jämt trött. Men sov som en kratta. Suck....Drömde världens konstigaste och stressigaste drömmar. Jobbigt! Jenny va med, kmr inte ihåg varför, men med va hon! så inte så konstigt att ja inte kunde sova så bra liksom. Iallafall, jag tänkte försöka ta en hemma dag idag, med BARA vila. Ja får inte ens gå ut. Så ja blir frisk. Det skrämmer mig o ja har redan ångest över det, men ja måste verkligen...Och jag måste träna på att kunna göra ingenting. K u l! Mitt snor var verkligen snooorgrönt imorse, haha, ja ja kollade. Och ja ställde mig även på vågen (JUBEL). Har gått ner 5 kilo. Nämen:D Nu över jul o allt. Stolt tjej! Men ja, allafall.....

Så jäkla läcker...Moms! På onsdag syns vi! precis som förra året:):):):) om mitt snor inte är lika grönt då vill säga;) rawrr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0