hemma bra, men borta bäst

HEJ GODINGAR! Jag är hemma igen. Har egentligen haft internet hela veckan men jag lovade mig själv att stänga allt ute, och det gjorde jag riktigt bra! Har bara myst av sällskapet istället, så mycket bättre än dator. Ja. Iallafall, idag har vi suttit i bilen typ hela dagen, men vilka dagar vi har haft. Jag har dock varit väldigt trött och sliten, o är inte helt frisk än så det har varit tufft o jobbigt vissa stunder, men så äre ju? Annars har det varit fantastiskt. Och att bo 14 stycket i en stuga för 8, det är mysigt kan ja lova! Och 3 sjuuukt goa ungar, alltså, ja dör. Och dom tokiga, härliga, GALNA, underbara människorna! Dagarna i backarna, kvällarna i bastun och framför film med popcorn och gott och ja, umgänget, skidorna, skratten. Jag är så lycklig. Och jag vill tillbaka. Åh.......... Bilder kommer nog sen iaf, måste bara ladda över o fixa lite, men först ska ja äta! Vår hund vart förövrigt tokig när vi hämtade honom hos mormor, haha, man blir alladeles varm i hjärtat. Prutten vår. Och MOSEN, tusen stora enorma tack för att du är den du är, och för att du orkade med mig och min tokiga släkt dom här dagarna. Du är guld.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åååh, men tack själv för att jag fick följa med gumman! Har haft det såååå bra! <3

2011-01-13 @ 19:22:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0