harkel, harkel, host, host, sleeeeeem. mums

Vad är oddsen att bli genomförkyld 2 gånger på raken? Ja, och det är inte samma förkylning som förut heller ne, nu har ja ont i halsen på ett helt annat sätt och slemhosta. Kul. Jag vill dö. Och skulle egentligen åkt in till mina tjejer i örebro för en mysdag idag, men de blev inte så, så det är väl ett tecken på att ja måste vila. När ska ja egentligen bli frisk? Och NÄR ska jag få en natt med riktigt bra sömn utan en massa cp drömmar. Åh. Man kan ju bli galen. Men gårkvällen var fin, på andra sidan gatan i grannarnas soffa. Precis vad ja behövde. Och ingen av oss va frisk, så de kunde ju inte passat bättre. Moa va så go när hon satt där o harkla sig.




Nu är det jag och vänner som gäller!

Kommentarer
Postat av: Moa

Så fruktansvärt ful att jag typ skäms genom jorden eller nåt! Fast jag var ju faktiskt sjuk... ;)

2011-01-15 @ 15:41:59
URL: http://moacestmoi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0