eeeldsvåda? ;)

Nu har mina tjejer åkt och jag har duschat. Är lite i chock än då vi nämligen lyckades tända eld på en del av köket. Popcorn i micron mina vänner, det är inte o leka med! Inte när TVÅ påsar börjar brinna...? Moa och jag är inget man ska ha med sig vid en eldsvåda kom vi även fram till, men emelie däremot, hur skulle en eldsvåda gå UTAN henne? Haha, moa visste inte va hon skulle göra och bara fnittra, hon va så chockad, o stod med popcorn skålen o skulle släcka elden på golvet, ja stod o hade panik och hoppade som en stucken gris och emelie stod o sa "staaaampa, gör något då, SLÄCK!" medans hon stod där o slängde handdukar för att kväva elden. Men tillslut när ja insåg att det blev mer eld börja ja stampa....Mina strumpor är förstörda....Och när ja börjar skrika på mamma ser ja att min strumpa brinner. Haha, dör! Va vi garva när allt va över. Våra reaktioner alltså. Shit. Men vi stoppa ju in en till påse efter första, den lite mindre, "branden" o tänkte, de händer ju inte två gånger. Men tji fick vi! Så nu är ja lite rädd....Hehe! Men vänner får hjälpa mig. Bilder får ni se imorgon :) orkar inte ladda över nu, snaaaaark. Börjar förövrigt dagen imorgon med en chailatte att ta med med jenny innan skolan! Mys! Godnatt!

Kommentarer
Postat av: Moa

HAHAHA, alltså, jag skrattar nästan sönder så roligt är det i efterhand!

2011-01-19 @ 01:05:34
URL: http://moacestmoi.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0