drömmarna börjar gå över styr...igen

Jag drömde att ja skulle få barn!! Usch va hemskt det var. Jag väntade tvillingar, med MOA. Haha! Och vi var killar?? Jag skulle alltså föda genom snoppen? Ja såg dom tillomed när dom va påväg ut. Men när det väl va dags insåg jag att jag verkligen inte va redo och inte ville ha barn än! Och jag tänkte "det är inte på riktigt, det är inte på riktigt", men mamma gav mig såna blickar varje gång ja sa nåt i den stilen, så ja verkligen trodde de va på riktigt. Och ja skulle behöva ha dom jämt, mitt liv va ju typ över? Fy fabian. Men ja vakna innan dom hann ploppa ut som tur va! Pjuh. Men det roliga var ju att barnen på nåt konstigt vänster skulle bli mulatter! Så det kanske inte hade gjort så mycket om dom kom ut ändå;) Fatta va gulligt. Jag har haft sönder min mobillucka också, attans....MEN DATORN FUNKAR IGEN BTW. Haha.
Men iaf, puss, ha en toppen dag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0