aha? k....ingen bryr sig, NÄ.... ah tja, herra

Usch vad skör jag känner mig, usch vad ont jag har, usch vad jag bara saknar, stunder. Uschuschusch. Usch vad tråkig min blogg är och USCH. Ett stort usch. Men ja menar, mamma är go. Jag saknar mina vänner, allihopa, seriöst, ja har inte gjort nåt sen typ i måndags? omg. Men ska va glad att ja blev sjuk när ändå inget viktigt hände så att säga. Jag är arg, o känner mig dum, o orkar inte. Behöver sova, men kan inte sånt. MEN WTF tänker ni, va hölls hon mä. Ja, ja tappa en ansiktskräm i toan förut, de ba plopp. Ni skulle sett, de va som en filmscen, helt orealistiskt. Ska ja sova kanske? Eller nöta ännu mer ointressant. Svårt val. Får nog bli vänner. Men min mamma har iaf gjort min dag fin, och min kväll. Jag är bara så otroligt tacksam. Älskar att umgås med henne! Och utan hennes hjälp idag hade inget gått. O när vi va ute o gick, haha, skrattar än. Gosemammi.

Tur fan att ja bjuder så på mig själv. Är ju inte direkt de vackraste man kan skåda kanske ;)
Fila just ner mina naglar förresten, aj......Några hade gått av. Men nu är dom röda :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0