i can't stand how much i need you

Dagen började asbra, jag var ganska (iaf mer än vanligt) utvilad och solen sken och fåglarna kvittra, hahaha ne, men typ! jag stressade inte alls, och möter mina absoluta favorit killar på bussen! Jag blev så glad i hjärtat! Sen gick skoldagen fort, iaf lektionstiderna, sen väntade vi på idrotten och jag var så glad! Sen bara vände allt...........Mitt enda glädjeämne togs bort, kören blev inställd. KUUUUUUUUUUUUUUUUUUK! Jag blev så himla ledsen nu när jag äntligen skulle dit, och ja va så sjukt taggad!! Det höll hela mig uppe, sen ba NÄ. Jag vill dit, orkar inte sitta hemma. Ueh. Fick en boll i huvet på idrotten också, som pricken över iet liksom! Haha, jääääämt! Eller ja, den träffa kindbene, men sak samma, hehe!



Aja, jag får väl sitta här med min asgoda macka och försöka hitta det fina i att, i've got the gift of time, typ?
Men äsch förresten, jag kan ju plugga nu ist för att umgås med massa härliga pärlor! SÅ MYCKET ROLIGARE!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0