tisdag

Godmorgon solstrålar! Jag har varit vaken ett tag, såklart, så jag har hunnit ta morgonrunda med mosa och ollie! Och nu tittar jag på vänner. Väntar på att pappa ska komma hem också, är livrädd........Tyckte jag hörde ljud förut så ja kollade igenom hela huset, o när ja stängde dörren till garaget så öppnades den igen o ja trodde nån skulle hoppa ut o döda mig. Allvarligt, jag skrämde upp mig så sjukt mycket så ja tänkte "aja, det gör inte så mycket om ja dör". Och så hittade jag en grupp på fejjan 2 min senare, "that moment you’re home alone and you hear a noise in your house and you accept the fact that you’re going to die." Hahahha, vilket sammanträffande! Så nu ska jag fortsätta vara hispig och vänta, vänta, vänta.................



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0